VEELGESTELDE VRAGEN

Locaties

A: Gebruik de Salon Locator om de dichtsbijzijnde salon te vinden in jouw omgeving.
We hebben nu … stylists in onze Salon Locator database. Onze producten zijn verkrijgbaar bij onze retailpartners. Tip: bel ze vooraf om zeker te weten dat ze datgene wat je zoekt op voorraad hebben. Ook kun je onze producten altijd bestellen via je favoriete #IkDoeDES Salon.

A: Op dit moment, kun je buiten Paramaribo, alleen nog terecht bij Sense apotheek, te Wanica. We zijn wel al in het proces van in de districten retail-partners aantrekken.

A: Sommige salons genoemd in onze Store Locator gebruiken alleen de professionele salonlijn. Aan de andere kant, zijn er salons die alleen onze retailproducten verkopen. Bel aub vooraf om te bevestigen of de gewenste dienst of retailproducten door hen worden geleverd.

Betaalmogelijkheden

Op dit moment accepteren wij internetbankieren, Mopé en RxPay.

Levering

A: De leveringsmethode die je kiest is bepalend voor de duur van de verzending, vanaf het moment dat de bestelling ons magazijn heeft verlaten. Alle bestellingen binnen Paramaribo worden afgehandeld in de volgorde waarop ze binnenkomen en worden, indien gewenst, binnen 24-48 uur geleverd Maandag –Vrijdag. Bestellingen die op Vrijdag na 8:00 am worden ontvangen, worden de volgende werkdag geleverd. Alle producten worden verzonden vanuit Paramaribo-Noord.

A: Alle producten worden verzonden vanuit Paramaribo-Noord.

A: De leveringskosten zijn gebaseerd op inhoud. Binnen Paramaribo zijn de leveringskosten  minimaal SRD 17,50. Let er a.u.b. ook op dat bezorgkosten buiten Paramaribo vaak ook gebaseerd zijn op afstand vanaf Paramaribo. De inhoud van elk item is te vinden op zijn detail pagina. Bezorgkosten kunnen niet terggevorderd worden, omdat ze worden geïnd door het postbedrijf of de koerier.

A: De meeste leveringen worden afgehandeld door Surpost. 

A: Voor beschadigde of ontbrekende producten, gelieve contact op te nemen met klantenservice@designessentials.nl of bel naar +597 856 7021.

Professional vs. Retail

A: Ja. Maak eerst een Professional account aan via https://www.designessentials.nl/registratie-retailer-professionals/. Je kunt dan een bestelling plaatsen tegen groothandelsprijzen. Let wel: Voor de groothandelsprijs is de minimale afname drie stuks voor de retail items. Voor de salonproducten, die uitsluitend aan gediplomeerde professionals wordt verkocht, geldt er geen minimale afname. Neem contact op via verkoop@designessentials.nl voor meer info.

A: Nee. Onze professionele producten worden alleen aan professionele en gediplomeerde kapsters, kappers en barbers verkocht

Een Design Essentials Suriname Sales Agent worden

Zoals bij elke sales functie, zijn zelf-motivatie en people-skills vereisten. Retailers en salons voorzien van Design Essentials producten wordt op twee-wekelijkse basis gedaan, voor effectieve distributie en service naar jouw klanten. Als je interesse hebt, stuur dan jouw goed onderbouwde sollicitatie en CV per email naar sollicitatie@designessentials.nl.

A: Een Sales Agent bij Design Essentials Suriname is, in de eerste plaats, verantwoordelijk voor het bedienen van klanten in zijn of haar gebied. Natuurlijk hoort salon- en winkelbezoek op een regelmatige basis, alsook marketing van Design Essentials producten daarbij. Maar een Design Essentials Suriname Sales Agent is ook verantwoordelijk voor: 

  • Werving van nieuwe retail-partners
  • Klanten leiden naar het Education Team voor producttrainingen
  • Ons vertegenwoordigen op evenementen, zoals beurzen e.d.

A: Een succesvolle Sales Agent heeft een sterke entrepreneursgeest.  Verder ziet je profiel er als volgt uit:

  • Ervaring in de buitendienst, bij voorkeur in de kappersbranche
  • Een afgeronde kappersopleiding is wenselijk, maar geen voorwaarde
  • In het bezit van rijbewijs B en een eigen auto

A: Ervaring in de haarverzorgingsindustrie is niet vereist om een Sales Agent te worden, maar zeker wel een pré. Design Essentials Suriname is bereid om elkeen van haar Sales Agents de product en business kennis te geven om een prima Sales Agent te worden die zijn of haar klanten goed weet te bedienen.

A: Ja. Je deelt je tijden zelf in en bepaalt zelf hoeveel en wanneer je werkt. We geven je, indien gewenst, zeker wel suggesties om productief bezig te zijn.

A: Je honorering vindt plaats op basis van commissie. Design Essentials Suriname hanteert voor haar Sales Agents een No work, No Pay policy. Daar tegenover staat dat de commissie aantrekkelijk is. Jij bepaalt dus zelf hoeveel je verdient, door te werken en door het aantal producten en retailer-partners dat je binnenhaalt.

A: Iedere Sales Agent zal, bij het verkrijgen van agentschap in zijn of haar gebied, voordeel trekken uit intensieve training, gehouden door zowel ons bedrijf als online door de fabrikant.

A: Op dit moment zijn wij op zoek naar Sales Agents in heel Suriname.

A: Stuur jouw goed onderbouwde sollicitatie en CV per email naar sollicitatie@designessentials.nl. Zet alsjeblieft Sollicitatie Sales Agent in het onderwerp. Met alle kandidaten die hebben gereageerd zal binnen 5 werkdagen contact worden opgenomen.

A: Als in jouw omgeving nog geen winkels of verkooppunten zijn die Design Essentials verkopen, dan kan het zijn dat de vraag te klein is om een verkooppunt te hebben, of dat er nog geen Sales Agent in jouw gebied actief is. Soms zijn er wel kapsalons in deze gebieden die met Design Essentials werken of via wie je producten kunt kopen. Je kan ook altijd contact met ons opnemen via klantenservice@designessentials.nl voor meer info over hoe je aan producten komt en hoe je de producten moet gebruiken.

Design Essentials Producten Voor Mijn Salon of Winkel

A: Neem contact met ons op via klantenservice@designessentials.nl voor meer info over hoe je kunt beginnen met het retailen van Design Essentials producten aan je klanten.

Wil je de producten bestellen voor gebruik in je salon of verkopen in je winkel? Maak dan hier een account aan.

Scroll to Top
Scroll to Top